Puc triar el dia que vull rebre la comanda? Quina antelació he de tenir en compte?
Totes les comandes requereixen un temps mínim de preparació de 24h.
Les comandes servides d’un dia per l’altre seran tractades com a URGENTS. La resta de comandes seran tractades com a ORDINÀRIES.
Es poden realitzar comandes per servir el mateix dia?
A través de la botiga virtual no es poden realitzar comandes per servir el mateix dia. En cas que es vulgui fer un enviament o recollida per al mateix dia, ha de contactar amb la nostra botiga PASTISSERIA CAL FERRAN T. 93 777 29 52 o 629 045 469 per confirmar la disponibilitat del producte i del servei.
Quin horari d’entrega tenen?
L’horari d’entrega és de 10 a 18 h. i el client podrà triar la franja horària que millor li encaixi, a la pantalla d’enviament. La disponibilitat de franges dependrà de l’hora de realització de la comanda.
Quines són les zones d’enviament i quin cost tenen?
El preu d’enviament variarà segons el lloc i el volum de despesa:
- Esparreguera (sense cost, mínim 30 euros de despesa)
- Olesa, Abrera, Collbató, El Bruc (5 euros, gratis a partir de 50 euros)
- Barcelona ciutat i Baix Llobregat (9,99 euros, gratis a partir de 100 euros)
- Resta de Catalunya (19,99 euros, gratis a partir de 100 euros)
- Espanya, 35 euros, gratis a partir de 150 euros)
Per a qualsevol comanda fora de l’indicat en la botiga en línia, hauran de sol·licitar el càlcul específic de les despeses d’enviament al correu electrònic calferran1880@gmail.com.
Per a d’altres destinacions no dubteu a contactar amb nosaltres per verificar aquesta possibilitat i calcular-ne els costos.
Disposen de servei d’enviament els diumenges i festius? I la resta de dies?
Sí. En cas que algun festiu no disposem d’aquest servei ho comunicarem a la pantalla d’enviaments. Els dilluns no s’entregaran enviaments.
Què passa si en el moment del lliurament no hi ha ningú per a rebre la comanda?
Davant d’aquesta situació, es deixarà un avís de l’intent de lliurament i la forma d’acordar una nova entrega, assumint el client el cost del nou enviament.
S’accepten devolucions o canvis?
Donada la naturalesa perible dels productes oferts, únicament en el cas que el producte lliurat es trobi en mal estat o sigui incorrecte, i un cop comprovada la irregularitat per part nostra, el client tindrà dret a una devolució del producte, del 100% de l’import, inclosos impostos i despeses d’enviament.
Es poden recollir comandes a la botiga? Quin cost té?
Durant la compra a la botiga virtual podrà seleccionar com a forma d’enviament la recollida a la botiga, en el cas d’Esparreguera, Olesa, Abrera, Collbató i El Bruc. La recollida a la botiga no té cap cost associat.
Si vull comprar un producte de PASTISSERIA CAL FERRAN i no el trobo a la botiga virtual, com puc adquirir-lo?
En cas que desitgi altres productes del nostre catàleg que no els trobi a la botiga virtual, pot posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant correu electrònic a calferran1880@gmail.com o per telèfon al 34 93 777 29 52 o al 629 045 469 i demanar informació de disponibilitat i formes de servei.
Les comandes fetes per la botiga virtual i les fetes a la botiga física es tractaran com comandes separades.